ČESTA PITANJA


Satelitski digitalni prijemnik je zablokirao i ne mogu promijeniti program.

U slučaju kada satelitski digitalni prijemnik zablokira, potrebno ga je isključiti iz struje i ponovo uključiti (putem prekidača koji se nalazi sa zadnje strane prijemnika). Ukoliko je Vaš...

Odjednom nemam tona na svom televizoru?

Ukoliko nemate ton na Vašem televizoru, provjerite scart ili HDMI kabel (kabel s kojim je prijemnik povezan sa televizorom). Ukoliko je kabel ispravan te ukoliko je ispravno spojen...

Sa ekrana mi je nestao teletext?

Ukoliko Vam je odjednom nestao teletext, isključite iz struje i ponovo uključite svoj prijemnik (putem prekidača sa zadnje strane prijemnika ili vađenjem kabela iz utičnice).

Nemam titlova/zvuk na određenim kanalima?

Nestanak titlova/zvuka možete riješiti jednostavnim isključenjem prijemnika iz struje i ponovnim uključenjem (putem prekidača sa zadnje strane prijemnika). Na određenim stranim programima postoji opcija promjene titlova i zvuka...

Kako se vrši zamjena neispravnog prijemnika?

Ukoliko sumnjate na ispravnost Vašeg prijemnika, molimo da kontaktirate našu Službu za korisnike na broj telefona 075 44 44 kako bi djelatnici mogli isto utvrditi. Djelatnici službe za...

Podrška

KONTAKTIRAJTE NAS

Tu smo za sva vaša pitanja i prijedloge

NAZOVITE NAS

Nazovite kontakt centar na broj 0800 9700

POSJETITE NAS

Posjetite naša prodajna mjesta, očekujemo vas.

PIŠITE NAM

Pošaljite nam email na info@totaltv.hr