ČESTA PITANJA


Da li mogu vršiti promjenu paketa i nakon aktivacije usluge?

Da. U svakom trenutku možete zatražiti promjenu paketa koji gledate, i to pisanim putem. Potrebno je da zahtjev bude vlastoručno potpisan te se uz njega šalje i kopija...

Da li se ponuda programa u paketu ikada mijenja? Da li ponudu proširujete novim programima?

Total TV se trudi redovito proširivati svoju ponudu programa, prateći potrebe i želje svih korisnika.

Kako mogu dobiti detaljan ispis poziva?

Detaljan ispis poziva možete zatražiti e-mailom na info@totaltv.hr, poštom na adresu Buzinski prilaz 10, Zagreb ili pozivom Službi za korisnike na broj 075 4444.

Podrška
Imate pitanja?
Imate pitanja?
Pozdrav, kako Vam možemo pomoći?
Spajanje...
Nitko od naših agenata trenutno nije dostupan. Molimo pokušajte ponovo kasnije ili nam ostavite poruku.
Naši agenti su trenutno zauzeti. Molimo pokušajte ponovo kasnije.
:
:
:
Imate pitanja? Kontaktirajte nas!
:
:
Ovaj razgovor je završio.
Je li ovaj razgovor bio koristan? Glasajte za ovu chat sesiju.
Dobar Loš

KONTAKTIRAJTE NAS

Tu smo za sva vaša pitanja i prijedloge

NAZOVITE NAS

Nazovite kontakt centar na broj 0800 9700

POSJETITE NAS

Posjetite naša prodajna mjesta, očekujemo vas.

PIŠITE NAM

Pošaljite nam email na info@totaltv.hr