Televizija
-
Satelitski digitalni prijemnik je zablokirao i ne mogu promijeniti program. -
Koje su osnovne karakteristike HD satelitskog digitalnog prijemnika? Osnovna karakteristika HD satelitskih prijemnika je mogućnost prikaza kanala u HD formatu (high definition). Da biste mogli gledati HD rezoluciju, potrebno je da posjedujete Full HD ili HD Ready televizor (LED, LCD ili Plazma). HD format omogućuje još veću kvalitetu slike i tona. HD prijemnik pored svih visokih standarda slike i zvuka također omogućuje i snimanje programa na vanjski hard disc.
Ako odaberete HD prijemnik + HD uslugu, možete biti potpuno sigurni da ste sebi kupili kartu za potpuno novi svijet digitalne zabave!
-
Mogu li blokirati prikaz sadržaja za koji mislim da nije primjeren za dječji uzrast, kako djeca ne bi imala pristup kada nisam kod kuće? Svi korisnici Total TV-a koji signal primaju putem HD digitalnog prijemnika mogu na istom postaviti opciju roditeljske zaštite koja jamči sigurnost i nedostupnost sadržaja neprimjerenog djeci.
-
Omogućuje li Total TV usluga i uslugu snimalice? Da, Total TV u ponudi ima HD prijemnike s kojima, uz vanjski USB disc minimalne veličine 16 gb možete snimati željene sadržaje.
-
Što je to samoinstalacija? Samoinstalacija je način uključenja Total TV usluge gdje na kućnu adresu dobivate paket s potrebnom opremom i uputama prema kojima sami izvršavate instalaciju i spajanje opreme s TV prijemnikom.
-
Tko instalira Total TV uslugu? Prilikom podnošenja zahtjeva za Total TV uslugu, možete izabrati između dvije opcije instalacije usluge:samoinstalacija ili instalacija od strane ovlaštenog tehničara. Ako se odlučite za instalaciju od strane Totalne televizije, ovlašteni tehničar dolazi na vašu lokaciju i vrši instalaciju usluge.
-
Što su FTA/bonus kanali? FTA (Free To Air) su nekodirani kanali koje putem satelitskog prijemnika možete gledati bez dodatne naknade.
-
Daljinski upravljač ne radi unatoč promjeni baterija. Kako mogu dobiti novi? Ako daljinski upravljač ne radi, možete ga poslati poštom na adresu Totalna televizija d.o.o., Buzinski prilaz 10, 10000 Zagreb te ćemo vam u najkraćem mogućem roku isporučiti novi.
-
Ukoliko se selim na drugu lokaciju, mogu li svoj Total TV paket ponijeti sa sobom? Uslugu možete prenijeti na drugu adresu. Za isto je potrebno poslati pisani dopis sa informacijom o željenoj adresi preseljenja. Totalna televizija će, na temelju vašeg zahtjeva, poslati nalog ovlaštenom kooperantu za ponovnu instalaciju usluge.
-
Mogu li privremeno isključiti/ zamrznuti uslugu na nekoliko mjeseci te dobivam li račune u tom periodu? Uslugu možete privremeno isključiti slanjem pisanog dopisa. Potrebno je da zahtjev bude vlastoručno potpisan te se uz njega šalje i kopija osobne iskaznice. Svoj zahtjev možete poslati putem e-maila na adresu info@totaltv.hr ili poštom na adresu Totalna televizija d.o.o., Buzinski prilaz 10, 10000 Zagreb.
Internet
-
Što su virusi i kako se mogu zaštititi od istih? Virusi se najčešće prenose putem e-mailova, stoga je potreban oprez pri otvaranju poruka s privitkom. Moguće je da dobijete „zaraženi“ e-mail i s adrese nekoga koga poznajete, a za koga znate da vam ne bi poslao virus. Budite oprezni s otvaranjem privitaka od osoba koje ne poznajete. Uključivanjem antivirusne zaštite aktivirate automatsko provjeravanje svih poruka te se osiguravate da e-mail poruke zaražene virusom ni ne stignu do vašeg računala.
-
Mogu li zaštititi svoju mrežu i staviti šifru? Naravno. Totalna televizija automatski stavlja šifru na Vašu Wi FI vezu koju kasnije možete promijeniti u željenu kombinaciju.
-
Imate li neograničeni Internet? Da. U svim našim paketima promet je neograničen.
-
Ne znam spojiti primljeni modem. Kome da se obratim? Ako imate poteškoća sa spajanjem modema za uslugu interneta, ljubazno vas molimo da kontaktirate Službu za korisnike na broj 075 4444 te će vas agenti usmjeravati kako pravilno spojiti opremu.
-
Moram li koristiti telefonsku uslugu ako želim uslugu interneta? Totalna televizija vam može ponuditi paket u kojem nije potrebno imati telefonski priključak, sve ovisno o vašim potrebama.
-
Kako mogu postati korisnik usluge interneta? Ako na vašoj lokaciji postoji parica, Totalna televizija može podnijeti zahtjev za uključenjem iste i aktivacijom usluge.
Telefonija
-
Što mi je potrebno za korištenje usluge telefona? Za uslugu telefona je potreban modem preko kojeg se odvija promet. Modem Vam dostavlja Totalna televizija nekoliko dana prije datuma aktivacije usluge. Uz modem dobivate upute za spajanje i korištenje.
-
Mogu li ograničiti pozive prema određenim destinacijama (mobilne mreže, brojevi sa posebnom naplatom)? Na Vaš pisani zahtjev, možemo ograničiti pozive prema različitim destinacijama. Svoj zahtjev možete poslati putem e-maila na adresu info@totaltv.hr ili poštom na adresu Totalna televizija d.o.o., Buzinski prilaz 10, 10000 Zagreb.
-
Nemam telefonski broj. Može li mi Totalna televizija osigurati novi broj? Da. Totalna televizija Vam može dodijeliti novi telefonski broj po podnošenju zahtjeva za uslugama.
-
Što je to naknada za uspostavu poziva? Naknada za uspostavu poziva je fiksni iznos koji se naplaćuje za svaki ostvareni poziv bez obzira na trajanje istog. Naknada za uspostavu poziva se primjenjuje sukladno važećem cjeniku i paketu koji koristite.
-
Na koji način mogu prenijeti broj iz druge mreže u Totalnu televiziju? Prilikom podnošenja zahtjeva potpisujete jedinstvenu izjavu za prijenos broja kojom Totalna televizija, u Vaše ime, vrši prijenos broja u drugu mrežu.
-
Kako mogu dobiti detaljan ispis poziva? Detaljan ispis poziva možete zatražiti e-mailom na info@totaltv.hr, poštom na adresu Buzinski prilaz 10, Zagreb ili pozivom Službi za korisnike na broj 075 4444.
Računi
-
Mogu li privremeno isključiti/ zamrznuti uslugu na nekoliko mjeseci te dobivam li račune u tom periodu? Uslugu možete privremeno isključiti slanjem pisanog dopisa. Potrebno je da zahtjev bude vlastoručno potpisan te se uz njega šalje i kopija osobne iskaznice. Svoj zahtjev možete poslati putem e-maila na adresu info@totaltv.hr ili poštom na adresu Totalna televizija d.o.o., Buzinski prilaz 10, 10000 Zagreb.
-
Kada mogu očekivati ponovno uključenje nakon uplate cjelokupnog dugovanja? Nakon što izvršite uplatu dugovanja, potrebno su 2-3 radna dana da uplata bude proknjižena i vidljiva na našem računu. Nakon što vaša uplata bude proknjižena odnosno vidljiva na vašoj kartici kupca, usluga će vam ponovo biti uključena. Ukoliko želite ubrzati proces reaktivacije usluge nakon uplate dugovanja, možete nas kontaktirati putem Službe za korisnike na broj telefona 075 44 44
-
Na ekranu mi se pojavljuje plava poruka o dugovanju s informacijom da će uskoro doći do isključenja usluge? Molimo vas da provjerite jeste li ste podmirili svoje račune za sve mjesece korištenja. Ako ste sve svoje račune podmirili, a plava poruka vam se i dalje pojavljuje, molimo vas da kontaktirate našu Službu za korisnike na broj telefona 075 44 44 kako bismo provjerili o čemu se točno radi. Ukoliko ste ipak imali dugovanje koje ste podmirili tek po primitku plave poruke na ekranu, postoji mogućnost da istu vidite još nekoliko puta, odnosno do trenutka knjiženja vaše uplate na naš račun.
-
Zašto mi na kućnu adresu ne stižu računi i na koji način mogu podmiriti svoje mjesečne obveze u slučaju da ne posjedujem Total TV originalni račun? Ako vam računi ne stižu na kućnu adresu koju ste prijavili za mjesto naplate, svakako nas kontaktirajte kako bismo provjerili točnost svih vaših osobnih podataka. Vaše mjesečne obveze možete podmiriti putem pošte, banke ili online, a ukoliko ne posjedujete podatke za uplatu, kontaktirajte nas što prije kako se ne bi nakupilo dugovanje. Kontakt za oba slučaja možete uspostaviti putem Službe za korisnike na broj telefona 075 44 44 (lokalna cijena poziva operatora sa kojeg pozivate).
-
Imate li mogućnost slanja računa elektroničkim putem/ e-mailom? Naravno, Totalna televizija može mjesečne račune slati e-mailom. Potrebno je kontaktirati našu Službu za korisnike te dati e-mail adresu na koju želite primati račune.
GDPR
-
Što je to GDPR? Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) (EU) 2016/679 uredba je Europske unije kojom se regulira zaštita podataka i privatnost osoba unutar Europske unije.
-
Zašto nam je potreban GDPR? Pravo na zaštitu osobnih podataka jedno je od temeljnih prava svakog čovjeka. Svrha zaštite osobnih podataka je zaštita privatnog života i ostalih ljudskih prava i temeljnih sloboda u prikupljanju, obradi i korištenju osobnih podataka. Uredba pomaže u samom prikupljanju i uporabi, odnosno obradi osobnih podataka, na jednostavan i transparentan način, a ujedno ispitanicima daje kontrolu nad njihovim podacima i izbor kako će s njima postupati, a posebice od kakvog utjecaja je davanje njihovih podataka na njih same.
-
Što je osobni podatak? Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na identificiranu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može identificirati.
Primjer osobnih podataka:
- Ime i prezime
- Adresa fizičke osobe
- E-mail adresa
- Podaci o zdravlju
- Identifikacijska oznaka građana
- Podaci o plaći
- Ocjena đaka u školi, ponašanje
- Bankovni računi
- Porezne prijave
- Podaci o posudbi
- Biometrički podaci (npr. otisak prsta)
- Broj putovnice, broj osobne iskaznice i sl.
-
Tko je DPO? Službenik za zaštitu osobnih podataka (DPO – Data Protection Officer) stručnjak je u polju privatnosti koji pomaže riješiti probleme vezane uz GDPR i radi na očuvanju privatnosti podataka.
-
Što je privola? Privola ispitanika je svako dobrovoljno, posebno, informirano i nedvosmisleno izražavanje želja ispitanika kojom on izjavom ili jasnom potvrdnom radnjom daje pristanak za obradu osobnih podataka koji se na njega odnose.
-
Koja su prava ispitanika? - Pravo na informiranje – Ispitanik ima pravo biti informiran koriste li se te u koje svrhe obrade njegovi podaci
- Pravo na pristup – Ispitanik ima pravo dobiti od voditelja obrade potvrdu obrađuju li se osobni podaci koji se odnose na njega te ako se takvi osobni podaci obrađuju, pristup osobnim podacima
- Pravo na ispravak – Ispitanik ima pravo bez nepotrebnog odgađanja ishoditi od voditelja obrade ispravak netočnih osobnih podataka koji se na njega odnose. Uzimajući u obzir svrhe obrade, ispitanik ima pravo dopuniti nepotpune osobne podatke, među ostalim i davanjem dodatne izjave
- Pravo na brisanje – Ispitanik ima pravo od voditelja obrade ishoditi brisanje osobnih podataka koji se na njega odnose bez nepotrebnog odgađanja te voditelj obrade ima obvezu obrisati osobne podatke bez nepotrebnog odgađanja ( u ovom dijelu sve firme moraju biti oprezne jer se ne mogu obrisati svi podaci baš u tom trenutku kad je ispitanik isto zatražio, npr. Ako korisnik raskine ugovor, podaci se brišu nakon 13 mjeseci – 12 mjeseci za zastarni rok + 1 mjesec koji još može podnijeti prigovor)
- Pravo na ograničavanje obrade – Ispitanik ima pravo od voditelja obrade ishoditi ograničenje obrade – npr. Ako uloži prigovor zbog obrade na osnovni legitimnog interesa ili ako smatra da je obrada nezakonita i sl.
- Pravo na prijenos podataka –Ispitanik ima pravo zaprimiti osobne podatke koji se odnose na njega, a koje je pružio voditelju obrade u strukturiranom, uobičajeno upotrebljavanom i strojno čitljivom formatu te ima pravo prenijeti te podatke drugom voditelju obrade bez ometanja od strane voditelja obrade kojem su osobni podaci pruženi
- Pravo na prigovor i profiliranje –Ispitanik ima pravo na temelju svoje posebne situacije u svakom trenutku uložiti prigovor na obradu osobnih podataka koji se odnose na njega, u skladu s člankom 6. stavkom 1. točkom (e) ili (f), uključujući izradu profila koja se temelji na tim odredbama. Voditelj obrade više ne smije obrađivati osobne podatke osim ako voditelj obrade dokaže da postoje uvjerljivi legitimni razlozi za obradu koji nadilaze interese, prava i slobode ispitanika ili radi postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva.
-
Što su pravila zaštite privatnosti? Pravila zaštite privatnosti je dokument koji pruža jasne informacije o svrhama i uvjetima obrade osobnih podataka pretplatnika i posjetitelja naših internetskih stranica. Pravila zaštite privatnosti možete naći na poveznici.
KONTAKTIRAJTE NAS
Tu smo za sva vaša pitanja i prijedloge
NAZOVITE NAS
Nazovite kontakt centar na broj 0800 9700
PIŠITE NAM
Pošaljite nam email na info@totaltv.hr